snart 2barns mamma!!:D:D Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 er andre gangs fødende i uke 33.Babyen hadde allerede lakt seg helt ned i bekkenet på kontroll i uke 32,og var så å si festet.Hvet at det kan være vanlig første sv.skap,men er ikke det litt tidlig i 2...? Tror dere jeg kan håpe å slippe overti denne gangen,el.er det flere som babyen festet seg så tidlig til,men alikavell gikk overtid..?
sina08 Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 hei, min første festet seg i uke 37 og ble født 4 dager over tiden...andre festet seg i uke 31 og kom ikke før 13 dager over terminen...alle svangerskap er forskjellige, så man må nesten bare vente å se!!! venter ei liten jente denne gangen (to gutter fra før) og hun har vært festet siden uke 34...lurer veldig på når hun melder sin annkomst:))(har 14 dager igjen i dag)
snart 2barns mamma!!:D:D Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 hmm...da må jeg vel forberede meg på å kanskje gå over termin denne gangen også da....:o/ men krysser fingra for at hun kommer til termin! Takk for svar og lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå