Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jada, du bare tar ei pølseklype og roter rundt til du finner noe, også røsker du til!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Er det fare for å skade seg(der nede) Hvis man gjør det sel??
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Jeg gjorde det ved et uhell. Var dagen derpå, og trodde jeg hadde glemt å fjerne tampongen fra natta, så jeg stressa skikkelig om morgenen for å få tatt den ut. Fant omsider noe som kjentes ut som en tråd, og dro til, - og plutselig satt jeg med spiralen i hånda......Ikke gjorde det vondt heller (og tampongen oppdaget jeg først etterpå at jeg måtte ha fjernet før jeg gikk og la meg, siden det "tronte" øverst i søppelbøtte, innpakket i papir) Resultatet: jenta mi på snart året :-). Altså ikke planlagt, og har vel den merkeligste forhistorien av mine barn, men er selvsagt like elsket og velkommen som alle de andre.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Det kaaaan du sikkert. Men ville nok ikke anbefalt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå