babygullz <3 vilde Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Som er stram over puppene, og så bare flommer nedover??=) Tenker sånn en hvit som J.Lo hadde da hun bar tvillingene...den var NYDELIG! noen som vet om vi vanlige dødelige kan få kjøpt noe lignende kjole??=)
+Tina+ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 jeg har kjøpt en lignende kjole/tunika/topp! den kjøpte jeg på B-young! der har de mye fint som man kan bruke før, under og etter svangerskapet! lykke til!
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Da jeg var i Paris i januar med min gravide storesøster kjøpte hun en heeelt nydelig kjole på Zara. Tror ikke det egentlig var en mammakjole, men den min søster så nydelig ut i den i bursdagen sin forrige uke og da var hun i åttende måned Kjolen var fotsid og stroppeløs. Den var ganske stram over puppene og gikk utover under. Kjolen var litt lyserosa helt ned og gikk ut i et slags blomstermønster i pastell oppover mot brystet. Høres litt merkelig ut, men var nydelig. Kan se om jeg finner bilder av den på nettet. Den var ikke dyr, kostet vel rundt 50-60 euro.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Kjøpte en super fin på lindex...stram over puppene og kjempe fin til gravide mager:))
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Har noen fine kjoler fra zara som fint kan brukes selv med stor mage Var å kjøpte meg en fotside "kosekjole" på cubus her om dagen også, i jerseystoff med halterneck og empireliv.. Hvis ikke så har de jo noen fine lange kjoler på victorias secret da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå