Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått noe mage enda, men tror allikevel ikke jeg vil bruke bunaden min i år . Det er en sunnmørsbunad, og jeg er synes den er kjempefin men i år blir det nok kjole! Tenk om jeg plutselig bli kvalm liksom.

Kjolen jeg skal gå med er en hvit silkekjole som går til knærne, med marineblå detaljer og et marineblått silkebånd under puppene. Kjempesøt! Og så matchende pumps :)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg har ikke fått no spess med mage jeg heller.. eller det ser ut som jeg har lagt på meg 2 kg på magen, litt blubbete! hehe.. jeg tenkte at jeg skulle ha på meg, en svart og gul kjole, relativ tettsittende.. og en jakkegenser, og søte svarte sandaler med matchende håndveske!:)

Skrevet

Her blir det en svart og grå kina-inspirert mamma kjole,som jeg har bestilt på mamstore.se

Veldig fin,brukte den i konfirmasjon for to uker siden også:)

Skrevet

Kommer helt ann på hva slags vær det blir, blir det varmt skal jeg nok ha en kjole med tights til blir det kaldt blir det linbukse og en fin topp, fått mage nå kan man si så har ikke flust av pentøy akkurat. 28+2 i dag

Skrevet

har nettopp vært i på shopping i bergen(mor og meg heter butikken) å funnet en nydelig sommerkjole til 17.mai å andre anledninger! er 28 uker på vei, så har ingen "fin" klær som passer lenger! men gud så fornøyd jeg ble med den kjolen!! hehe...

Skrevet

Hehe...Har 16 dager til termin på 17. mai. Har en kjole som passer og det er en sort kjole som går til knærne. Har ingen sko som passer, p.g.a. sinnsyke hevelser i beina. Satser på den sorte kjolen og Spotec sandaler. Om jeg ikke har født da :-)

Skrevet

Vel, siden jeg har igjen 5 uker til termin så har jeg absolutt mage :)

Skal ha på meg svart skjørt med gulldetaljer og hvit skjorte med korte armer jeg. Og hvite ballerinasko til. Det er det absolutt eneste jeg har av finere klær som passer, så ikke mye valg :)

Skrevet

Jeg har fått en kjole og en thights av mamma som jeg skal bruke på 17.mai. Kjolen er svart med noen lysere broderier på. Thightsen er offwhite. Fikk også mokasiner til antrekket, men det er en viss fare for at jeg må velge et par sandaler eller slippers til å ha på beina =) Jeg har fått stor mage og kommer til å være 34+6 på 17.mai =)

Skrevet

Tror jeg skal gå med føttene som jeg pleier..tihi ;D

Spøk til side, jeg aner ikke enda. Men bunaden får hvile i år hvertfall.

Skrevet

på 17.mai har jeg bare 7 uker igjen til termin, så her er magen godt synlig, gitt.. så her blir det en svart mammabukse og en fin topp eller genser til, alt ettersom hvordan været er.

Skrevet

4 mnd på vei her, og bunaden er ganske tight allerede....med magen på god vei gikk det akkurat med bunad i går i konfirmasjon, så får se på lørdag om det går enda da:)

Skrevet

tror jeg faktisk blir hjemme i år med joggebuksa på!!! har termin 18 mai, så har ikke frøkna kommet innen da blir jeg hjemme!!!

Skrevet

skal gå i festdrakt jeg...skal være på et nytt sted denne 17mai. Bor jo i bergen så er alltid der, men denne gangen skal vi være på Sandane i nordfjord siden jeg tar lappen her oppe nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...