babygullz <3 vilde Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 vet ikke om d er halebenet, for d blir liksom vondt mot venstre, helt nedi begynnelsen av rompesprekken.. Jeg kjenner det best når jeg bøyer meg, og når jeg sitter i en spesiell vinkel... håper d går over snart..for begynner å bli irriterenes..
nussie Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Kan være halebeinet,for det blir jo mer belastning på det nå. Jeg brista halebeinet under forrige fødsel og klarte ikke sitte ordentlig på 2 mnd,selv om det er 5,5 år siden ,så merker jeg noen ganger smerter der nå under graviditeten og er livredd for at det skal briste igjen denne gangen...
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 jeg har også smerter i halebeinet. veldig rart. noen dager er verre enn andre. vet ikke hva det kommer av. men du er ihvertfall ikke alene
frøet76 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har det også slik. Litt vondt når jeg sitter og verre blir det når jeg reiser meg opp. Lurer på om det er noe hormonelt for jeg fikk det først da jeg kom i puberteten. Og så har det vært vekke til nå. Nå fikk jeg det da jeg ble gravid. Har også vondt i rumpa/sitteknute vekselvis høyre og venstre side når jeg går. Mest venstre.Skal til fysio neste uke så får se hva hun sier. Men jeg hadde dette før jeg ble gravid også, ingen fant ut hva det var Men det har blitt mye verre etter at jeg ble gravid.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Det kan også være bekkenet ditt, mange føler smertene er i halebenet, og når man har vondt i bekkenet, stråler det over i halebenet/lår osv.... Så pass på hvis det ikke gir seg, så du kanskje får gjort noe med det;)
lana<3 Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Det var slik bekkenløsningen begynte hos meg sist gang....
Mama B Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har også hatt vondt i halebenet fra uke 6-7 ca.. Men det har heldigvis ikke blitt verre enda. Er 20 fullgåtte imorra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå