Kokkemor Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hvis noen her har noen "evner" så hadde jeg virkelig kunne tenkt meg å "se litt inn i fremtiden"
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 jeg føler meg ganske ekte selv hvertfall =P jeg vil gjerne ha fornavnet ditt så skal jeg se hva jeg får opp... først får jeg opp en gammel sykkel...enten som er pusset opp eller som skal kastes...
Kokkemor Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Heidi heter jeg:) Har ikke operert nei;)
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 hva med sykkelen da? hehe... får liksom opp et uthus også en sykkel...en med nokså store hjul...
Kokkemor Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2008 he he.. vet ikke jeg nei... har ikke sykkel:) Kanskje det betyr at ungen min blir sånn sykkel-klovn på sirkus;) ha ha ha!!! La oss ikke håpe det:) Er gravid for 3. gang nå, mistet tidlig begge de andre gangene.. Hååååååper så veldig å at det skal gå bra denne gangen. Jeg tar til og med til takke med en syklende klovn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå