--{--{-@solstråle Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Snuppa er så lei av de 6 mnd glassene...og det er så lite utvalg av de også. Så lurer på om hun snart kan begynne med 8 mnd glass?? hun er 7 mnd og en uke gammel....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Det regner jeg med! Forskjellen er bare at det begynner å bli litt større biter i 8-mnd glassene. Det kan ordnes med å bare mose det litt mer med gaffel el.
OneOfTheBoys Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Det går nok helt fint. Eneste er at hun kanskje syns bitene er litt ekle enda. Det gjorde min, han brakk seg, kastet opp, og satte fast i halsen når jeg prøve 8 mnd glassene (da var han 7,5 mnd). Nå er han litt over men jeg moser de fortsatt litt. Syns det virker ekkelt selv å svelge de store bitene uten å ha tenner å tygge de med!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg ville ha prøvd de ja. Det er kun veiledende alder på glassene
--{--{-@solstråle Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 supert!! Har sett der er mer utvalg i smaker på de 8 mnd glassene så jeg gleder meg til å handle inn:) Spørst nå litt på hva snuppa mener om nye smaker ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå