Gå til innhold

Ville dere kalle dette trakassering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mitt syn blir jeg og min sønn trakassert av naboene mine.

Det hele startet med at naboen min som bor i leiligheten under meg klaget over at sønnen min skrek så mye om natten, og at dette gikk utover nattesøvnen til hans egen sønn på 6 år, som bor der annenhver helg og hver onsdag. Denne naboen klaget saken rett til husverten og kom aldri å snakket med meg. Husverten min banket så på døren å snakket med meg om dette o lurte på hva som var årsaken til at sønnen min på 2 år skriker så mye móm natten. Jeg forklarte saken som den er at han våkner ca 1 gang hver natt (av og til våkner han flere ganger) og skriker høyt, men max 1 min da han roer seg av at jeg kommer inn til han å gir han en flaske med melk. (vet at han er litt stor til fortsatt å få melk, men har rådført meg med HS om dette hvorpå vi er enige at det er den beste midlertidige løsningen og fortsette med det ettersom jeg er fulltidstudent og mye alene med barnet, og har rett og slett ikke tid eller overskudd til å ta en ny skrikekur på han nå). Jeg ser at det kan være irriterende for naboen å høre ungeskrik mitt på natten og spesielt da det går utover sønnen som har rom rett under sønnen mitt sitt rom. Men jeg skjønner ikke at det går an å lage en så stor sak ut av det og faktisk klage til husverten istedenfor meg.