SatSuma Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Har vært så heldig at jeg skal få være forlover for min beste venninne, og da skal jeg jo holde tale... Skrekk!! Jeg er ikke ikke særlig høy i hatten når det kommer til taler, men jeg vil jo så gjerne gjøre stas på min venninne, og vil gjerne si noen ord. Noen som har forslag til en litt "orginal" måte å gjøre det på? Ikke sang, for de skal ikke ha sanger i bryllupet sitt.. Tuuusen takk til den som kan hjelpe meg!
SkravleFruen Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Les opp ett dikt kanskje? Vær ærlig, si at du ikke er noen taler, men vil gjerne si noen fine ord om venninnen din. På bakgrunn av det, håper du at det blir første og siste gang du er hennes forlover ;-D
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Du kan forme det som et eventyr? "Det var en gang ei jente....." bruke de magiske tallene 3, 7, 12 for å trekke frem positive egenskaper ved henne (som hun kanskje måtte bruke for å vinne prinsen?) Og så levde de lykkelig alle sine dager....
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 sliter litt med det samme jeg... dvs jeg skal nok klare å snakke forran masse folk, men jeg har kjent henne i drøyt 6 år bare.. så er ikke så mye tid å ta tale-innhold fra... men det må jo gå på en eller annen måte..
Stjerne37 Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Et bryllup jeg var i så hadde forlovern skrevet navnet hennes nedover og sa noe ut i fra hver bokstav Eks navnet Henriette H: Hengiven E: Elskverdig osv nedover...skjønner? var faktisk kjempe koselig.
Nyseryllikberta Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Hva med å scanne inn bilder av ting dere har gjort sammen, litt barndomsbilder om du kan "låne" av foreldrene, bilder fra utdrikningslag osv. Så lager du det som en powerpoint-presentasjon. Dette ble gjort i et bryllup jeg var gjest i, med stor suksess. Dette krever at du har teknikken inne da, og at lokalet har prosjektor, eller at du får lånt en. Men det finnes jo mange steder idag;)
SatSuma Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2008 Ikke dumt det der! Tips til hva jeg kan finne på undr bokstaven C?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå