Gå til innhold

hva skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt rådvill akkurat nå...Hadde IKM igår (lørdag), men ingen tegn til mens ennå. Har aldri vært forsinket før. Før hver mens har jeg smerter og noen dager før kommer det litt brun/lys rød utflod. Men helle ikke det har kommet denne gangen. Vi har ikke hatt samleie, men har vært i "kontakt"...for å si det sånn.... Har rare lyder og mye aktivitet i magen, noe minner om svake menssmerter, andre om luft, sult...Kjenner ingenting i brystene, men er tidvis kvalm....

Testet negativt både igår ettermiddag og i morges...Hva skjer??

Noen som har opplevd dette før?

Håper på svar.

Fortvilet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper noen vil svare meg, trenger veldig noen å prate med:) Tankene surrer...

Skrevet

Hei du!

Jeg kan nok ikke fortelle deg hva som skjer, men jeg kan dele noen erfaringer med deg. Jeg hadde IKM forrige lørdag(3.mai), har testet negativt to ganger, men har fremdeles ikke fått noen mens. Jeg har litt ømme og "sviende" brystvorter, føler meg oppblåst og luftig i magen. I tillegg er jeg veldig trøtt og til tider litt murringer i korsryggen.

Jeg har heller ingen peiling på hva det er som skjer med kroppen min, men har legetime på onsdag og ser frem til å få tatt en hcg-prøve, så jeg kan få bekreftet eller avkreftet hva det er som skjer...

Vet ikke om dette hjalp deg noe, men du skal iallefall vite at du ikke er alene om å være fortvilet og forvirret og alt det der!

Stå på, det ordner seg nok ettrhvert:)

-Trøsteklem-

Skrevet

Tusen takk for svar:) Det hjalp å høre at noen andre er i samme situasjon. Håper for din skyld at legen gir deg et positivt svar på onsdag:) Vil gjerne høre hvordan det går:)

Tror du det er noen sjanse for å være gravid ved bare å være i kontakt (uten samleie)? Er innmari frustrerende å ikke vite hva som skjer med kroppen..akkurat som man mister litt kontrollen...

Stor takk og god klem til deg:)

Skrevet

Aner ikke, rett og slett. Alt er vel mulig, men det er vel kanskje ikke så veldig sannsynlig. Hvis det ikke skjer noen endringer innen tirsdag er det jo bare å ringe legen din og be om å få tatt en blodprøve(hcg).

Skjønner hva du mener med at det er frustrerende. Jeg tenker med en gang at det er noe galt med meg. At ett eller annet ikke er som det skal, og da blir jeg jo redd og bekymret med en gang! Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er jaggu lettere sagt enn gjort, ja!

Skal gi lyd fra meg om det skjer noen endringer her i gården, ja! Lykke til meg deg!:)

Skrevet

Tenker som så jeg også; at det er nok lite sannsynlig...men håpet er der allikevel;) Som du sier så er det kjempevanskelig å ikke tenke på det, går nesten ikke an. Håper det skjer noe snart, enten det ene eller det andre...bare så jeg får vite hva som skjer.

Skal gi lyd jeg også når jeg vet noe mer.

Lykke til til deg også:)

Skrevet

Hei My_my.

Hvordan gikk det hos legen?

Her kom TR idag...var vel egentlig forberedt, men alltid litt skuffet uansett. Men nå er det bare å fortsette ¨prøve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...