mai mammaen til to Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 er det vanlig at det tar lang tid før man har avføring igjen etterpå da? fødte for 4 dager siden og har ikke hatt avføring siden da...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Tok lang tid her i allefall. Flere dager, husker ikke helt hvor mange da:) Er vel egentlig ganske naturlig siden en blir helt tømt. Syntes i allefall det var en kjærkommen bieffekt jeg ikke hadde tenkt på! Ser for meg det kunne gjort litt vondt mørbanka som en er!
mai mammaen til to Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 hehe.. ja er det jeg har tenkt og at jeg ble jo ganske tømt liksom...er ikke at jeg savner å gå på do liksom.. for som du sier er jo litt mørbanka baki der..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Mener å ha lest et sted at det er sånn fra naturens side, at det tar noen dager etter en fødsel før man må ordentlig på do igjen. Tror det tok 6 dager her..
mai mammaen til to Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2008 det er bra det ikke bare er meg da.. kan ikke huske hvordan det var sist..fikk ikke klyster da men tror det tok noen dager da og..
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 4 dager tok det for meg. Helt vanlig at det tar litt tid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå