Gå til innhold

Mini har maaaaange småflis under bena.. =( Kommer de ut av seg selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sier det ikke gjør vondt eller noe.. Er sånne småflis fra terrasen til foreldrene mine.. =(

Jeg trodde han var møkkete så prøvde og vaske han.., men viste seg at det er maange flis ja.. Rundt 20 minst.. Kommer de ut av seg selv..

Og ta de ut med pinsett er jo praktisk talt umulig på han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett han i badekaret, og la han sitte ei god stund til huden blir oppmyknet. Da kan det være lettere å ta dem ut..

Skrevet

Det kan være lurt å kjøpe en såkalt "flisepinsett" når man har småbarn. Jeg har en og den er med meg overalt nå som det er fint vær og ungene går barføtt.

Den flisepinsetten jeg har, er spiss i tuppene, den tar alee fliser som jeg har prøvd å fjerne.

Ellers så er kanskje det lurt å putte føttene i vann med bittelitt grønnsåpe i.

Skrevet

Skal prøve i kveld.., nå sover han.. Han fikk de i går.. =(

Men får jo knapt lov til og se på bena hans.., så det kan bli en kamp uten like.. hehe..Men kommer de som regel ut av seg selv om jeg ikke får de ut??

Skrevet

jeg har sånn pinsett.., problemet er at jeg ikke får lov til og røre.., og vanskelig og tvangsholde han og gjøre det.. Han er 2.5 år bare så skjønner liksom ikke at det kan gjøre vondt etterhvert heller..

Skrevet

Jeg pleier å lokke med en liten belønning etterpå og da går det som regel greitt :-)

Skrevet

Ja skal prøve og bestikke han.. hehe.. Se hvordan det går.. Prøve og ta noen få av gangen.. Er jo minst 20 under der.., skjønner ikke hvordan han har fått det til.., og hvordan det ikke kan gjøre vondt..

Skrevet

Hvis de skal verke ut på egenhånd så kan det bli vondt etterhvert, så det er nok lurt å få dem ut før de forsvinner lengre inn.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...