palia Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 hva gjør dere nå i disse tider? fikk beskjed om at eneste allergi pillene eg kunne ta var polarmin og de sovner jeg bare av... så var jeg like langt. hva dere eventuellt tar?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Tok polaramin, men hadde samme problem med deg. Bet tennene sammen, tok øyedråper og nededråper, dusjet "hele tiden", var inne hele tiden, hadde vinduer og dører igjen, om jeg skulle ut hadde jeg caps og solbriller.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Du blir bare trøtt i begynnelsen av de, gikk over etter 1-2 uker hos meg! Føler med deg altså, men du bør ta de for du blir enda mere sliten av allergien på sikt! God bedring
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 eg ammar ikkje, men eg er gravid, så eg vil heller ikkje ta allergimedisin. Eg har gått til akupunktur to gongar, og så tek eg homeopatisk allergimedisin på dei verste dagane, og eg har sluppe veldig billeg unna så langt (eller, billeg og billeg, det kostar jo flesk, men eg har vore bortimot symptomfri heilt til no). No kan det jo vere graviditeten i seg sjølv som beskyttar meg, ein graviditet kan jo ofte påverke slike autoimmune sjukdommar, men det kan jo vere verdt eit forsøk? Då eg amma eldstemann fekk eg beskjed om at den einaste allergimedisinen eg kunne ta var Vallergan, men dei måtte eg berre kutte ut. Sov jo i eit døgn i strekk av ein slik tablett! Ikkje særleg aktuelt med ein liten baby i huset, nei. Så då var det nasedropar og augedropar for alle pengane. Og mykje dusjing og lite lufting.
temi & keli Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 astmamedisiner og øyedråper.. gosj, for et styr.. godt dette er nest siste sommeren jeg ammer!!
WP-TLogPeanut Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Jeg brukte nesespray og øyedråper som jeg fikk av legen , da jeg var gravid ...
WP-TLogPeanut Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Haha, og når jeg ammet! Tenker ikke klart her, ser tv samtidig ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå