Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hvor mange sider er det forventet sånn ca at man skriver på en tretimerseksamen? Vet jo at innholdet teller mye, men spør likevel
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Det forventes ca 1 side per time (det blir sagt her jeg studerer -og lykke til (snart er vi ferdig sant
Little P & D Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har hatt tre 4 timers eksamener denne uka, skrev ca 4 sider på hver av dem. Men det spørs vell litt hva du har eksamen i.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Det kommer jo ann på faget, har fint klart ca 20 sider på 3 timers eksamen, andre kun 5 sider. Tror aldri jeg har levert mindre enn det. Kommer i tillegg ann på skriftstørrelse og om du starter på nytt ark for hver oppgave (noe jeg alltid gjør - dermed flere sider)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Dette må vel ha mye å si på hvilket fag du skal ha eksamen i! Trenger ikke å være lengden som teller på alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå