OneOfTheBoys Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Mini er nå 8 mnd, og jeg ser behovet for en babycall. Før har han bare villet sove i sengen, eller vi har gått tur med han. Men nå sover han mye ute, og jeg må ha døren åpen. (Egner seg jo ikke i all slags vær!) Er det dumt å kjøpe en babycall nå?
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Min eldste sov ute til han var ca 10 mnd, mens minsten er 16 mnd og sover fremdeles ute. Vil ikke sove i sengen på dagtid... Jeg har ikke selv behov for babycall fordi vognen står rett utenfor vinduet, men jeg syns ikke det er dumt av deg å kjøpe det hvis du trenger det. Kan ikke sette vognen et annet sted da?
OneOfTheBoys Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Har ingen vinduer der vognen kan stå dessverre :/
OneOfTheBoys Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 Såpass:) Da er det hvertfall ikke bortkastede penger;) Han blir vel vant til å sove ute i vognen når han begynner i barnehagen, så det er godt mulig min og kommer til å sove lenge ute.
Sistah*G07*J09* Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 mini her er også 8mnd, å han sover stortsett ut hver dag. Men han står på verandaen rett uten for stuevinduene, så ser vognen stortsett hele tiden. Men der vi bodde før (flyttet for 2uker siden) der sov han ute utenfor inngagsdøren. der var det ikke noe vinduer, så der brukte jeg babycall. jeg ville kjøpt en babycall visst jeg var deg, det er ikke dumt. Vi skal kjøpe ny nå, siden den gamle er ødelagt. Synes det er greit å ha på barnerommet om natten også, siden vi ikke hører han så godt inn til vårt rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå