Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Min har alltid hatt god matlyst, og han er stor for alderen. Men i dag har han vært uinteressert i mat. Er dette vanlig og forbigående, eller bør jeg være obs på noe? Han er 8 måneder
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Har hatt det på nøyaktig samme måte med snuppa den siste uka. Hun er 8 1 /2 mnd, og har alltid spist godt før. Jeg har fått høre at det er vanlig. Prøv å introdusere nye smaker og se om det hjelper.
Sistah*G07*J09* Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 har samme problemet, min drikker bare halvparten av det han drakk før med mme. men grøten går ned på høykant. Middagsglass vil han slettes ikke ha, men hjemmelagd middag det er godt. Prøvde å gi han noe som het drikki, fant det i babyhylla på butikken. det likte han ihvertfall ikke. spyttet ut og brekte seg med det samme. men fruktbeger det liker han godt. Tenkte å introdusere litt brødskive til han snart, så får se. håper det gå over, ellers så blir han tynn. Har litt å ta av, men ikke så alt for mye. veier vel 8,6kg er 8mnd han også..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Samme her! Min er 9 måneder. Må skikkelig jobbe for at han skal åpne munnen.. Driver å introduserer ny mat for øyeblikket, men ser ikke ut til at han er interessert i noe nytt.. Håper det er kun en fase
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Takk for svar:) Min plugg er 11 kg og 75 cm, så han har nok å ta av;) Men hvis det er et tegn på sykdom, så må man jo være obs likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå