Cathrine 85ogEmil Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 I Juli?Har liksom ikke en aning...hva har dere kjøpt?Hvor mange bodyer?Sparkebukser?Osv...trenger råd:)
løveprinsen <3 Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Det er vanskelig å si. Kommer jo litt an på hvor i landet du bor også. Jeg er helt bitt av shoppebasillen, så nuske her kommer sikkert ikke til å rekke å bruke alt før han vokser utav det. Og det er jo egentlig galskap, men det er jo sååååå mye fint å kjøpe. Var ikke så mye hjelp i meg, men lykke til uansett. Håper noen har bedre svar......
Cathrine 85ogEmil Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Hehe...Vet akkurat hva du mener..Bor på vestlandet..Så nå er det fint å varmt..men spørs jo hvor lenge det varer... Noen andre som har peil?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Hei!! Jeg har også termin i juli..og eldstemann er født helt i slutten av juni... Det du trenger her på vestlandet er egentlig litt av alt..hehe.. Men da eldstemann ble født i 2004 brukte vi mye t-shirt bodyer og tynne bomullsbukser... Ofte lå han i vogna i bare bødy pga varmen... Så kjøp endel bodyer.. Vil anbefale å kjøpe 2-3 i naturull (nøstebarn) Fordi om det bli veldig varmt , blir babyen lett klam,og i bomull blir en da også våt og kan begynne å fryse og bli syk... Opplevde at elstemann var endel urolig i på de varmeste dagene, men da tanta mi kom med en body i naturull, ble temperaturen bedre regulert og han ble mye roligere.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå