Gå til innhold

Er så utrolig deppa for tiden:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli gladere...

Jeg orker ikke mannen min, vil egentlig skilles, men vet ikke om jeg klarer å ta steget ut:-( Han har ikke gjort noe galt, han elsker meg og vil ha meg, men følelsene mine for han er døde. Jeg er så lei meg hele tiden, og jeg klarer ikke å være noen god mor for barnet mitt når jeg bare er lei meg og opptatt av meg selv... HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følelser kommer og går. Jobber du hardt,kan du finne igjen det fine dere har hatt sammen. Går ut ifra at du har følt noe før?

Søk hjelp hos legen. Antidepressiva kan hjelpe deg,om du har en depresjon gående. Noe må du gjøre fort,før du er for dypt nede.

Når man er deprimert betyr ingenting noe. Og hvis mannen din ikke er grunnen til depresjonen din, har du noe å kjempe for. Det er ikke mindre deprimerende og gå igjennom en skilsmisse og være alenemor.

Klemmer fra meg

Skrevet

Om dette er første gangen du er så deprimert og det ikke er noen spesielle episoder i ditt liv som har ført til at du ikke har lyst på mannen din mer så kan det jo kanskje hende du burde ta deg en tur til legen og ta en liten blodprøve? Sjekke stoffskiftet, jernlagre og B12 iallefall.

Vil anbefale å tenke deg nøye om før du setter igang med antidepressiva kun for depresjon. Det er kraftige stoffer og ikke til bruk kun for enkeltstående depresjoner, og forskning på disse stoffene gir ofte litt feilaktig informasjon, da de har underrapportert alle negative virkninger i lang tid.

Psykolog er jo en annen løsning for å få litt perspektiv på ting og kanskje finne årsak til at du er så nedstemt?

masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...