Prins&Prinsessa Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Vi prøver p åen til, å er været bra når svigers er her til helgen blir det reker på kvelden. Blir jo da vanlige kokte reker, sitron, loff og smør.
Prins&Prinsessa Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 HURRA!!!!!!!!!!!! Da gleder jeg meg virkelig til neste helg altså.... Deilig Men da må jeg kjøpe noe alkoholfri vin også da....mmmm... deilig!!!!!!!
yasmina Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jupp, er noe av det foerste jeg skal ha naar jeg klarer aa pelle meg til Norge uti uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå