Boulengerina Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 At han etter ca 5 års samboerskap burde vite at jeg ikke liker sjokoladeis? Og at man heller burde gi et barn på 1,5 år (som har på seg hvite klær) vaniljeis fremfor sjokoladeis? Og at han bør sjekke at vi begge har med oss mobil (evt si fra hvor han går) sånn at vi kan finne hverandre igjen når han plutselig bestemmer seg for å forlate meg i butikken fordi han kom på noe han bare MÅTTE gjøre? Blir så oppgitt over tankeløsheten hans av og til..
wirre;o) Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Dersom samboeren din er en ellers gjennomsnittsmann synes jeg det er for mye å forlange, faktisk. "senk forventningene og bli positivt overrasket"
Musemor med tre søte små Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Hehe. Kjenner meg igjen der ja. Selv om mannen min er blitt bedre.
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 eneste jeg synes du kan forvente er det siste punktet... so what med isen vel????? du liker sikkert andre iser også! bare vær fornøyd for at han kjøper is til deg!!! det ville jeg vært =) og kanskje barnet på 1,5 år faktisk ville ha sjokoladeis!!! det går da av i vask....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå