Northernlights Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Morsdag i USA, så jeg feirer alle mødre i Norge,likesågodt! Håper jeg får sove litt lengre på farsdagen ;o) (har en som snorker og sover enda....)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Grattis tilbake! Hm...er klokka like mange der du er som her i Norge..? Litt drøyt å sove til over kl 14! Haha...;-) Anyways: nyt dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå