Gå til innhold

I dag er jeg bare lei lei lei :-((((((((((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom TR og så var alt håp ute for denne gang. Kjenner at tungsinnet har satt inn for fullt. Skulle egentlig vært 4 måneder på vei hvis ikke alt gikk galt i mars, og så fikk jeg nok litt for mye håp denne pp siden jeg testet svakt positivt uken før TR. Søren og !

All respekt og beundring til alle dere som prøver i måned etter måned og kanskje attpåtil har mistet flere ganger. Føler meg nesten litt dum som alt er i kjelleren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vett akkurat hvordan du har det. Det samme skjedde med meg, jeg mistet i SA i mars og tenker enda på hvor langt jeg skulle vært på vei. Fikk TR på torsdag og jeg ble lei meg.

I dag fikk jeg masse små jente klær etter tantebarnet mitt og jeg gleder meg slik til jeg blir gravid. Er så lei av å vente... selv om jeg ikke har ventet særlig lenge.

Heldigvis har jeg 2 barn fra før å glede meg over, men jeg ønsker så sterkt å få et til...

Har du barn fra før?

Skrevet

Jeg har også 2 barn fra før. Det hjelper veldig, og jeg tenkte i utgangspunktet at jeg aldri skal klage om vi ikke får til å få flere. Vi har egentlig sittet på gjerdet i flere år og lurt på når vi skal hoppe i det og prøve på en nr 3. Nesten litt rart at jeg ikke klarer å være mer tålmodig. Mannen min er selvsagt helt avslappet og tar ikke dette tungt i det hele tatt. Føles som instinktet og rugesyken har tatt helt overhånd her ;)

Trøsten er at dette er en utrolig spennende tid! Håper vi får det til i neste pp. Måtte dere prøve lenge for å bli gravid ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...