Gå til innhold

Kan ikke noen berolige meg litt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8+4 i dag. I en uke nå har jeg vært i så fin form. Ikke kvalm, ikke ømme bryster, absolutt ingen ting. Blir jo så redd når jeg ikke merker noe. Tror jo ikke selv jeg er gravid!!! Redd noe er galt når jeg pluttselig er i så fin form. Er så redd for at noe skal gå galt:-(

Er det vanlig at man til tider ikke merker noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde absolutt ingen symptomer da jeg ble gravid,men er snart fødeklar.

Det trenger ikke være noe galt selv om du ikke har symptomer:)

Skrevet

Godt å høre:-) Burde jo være glad for et jeg er i så fin form:-)

Skrevet

Ingen symptomer hos meg heller.. Var så nervør like før UL i tillfelle jeg bara hadde innbilt meg graviditeten, hehe...

Nei, du er heller bare veldig heldig som slipper unna alle de ubehagelige symptomene:)

Masse lykke til videre:)

Skrevet

hei!

i uke 5-6 var jeg skikkelig dårlig.. uke 7-8 helt fin! uke 9-10, ca kvalm og uvel annhver dag!

det er helt spesielt! noen dager så vet jeg at jeg er gravid, andre dager så tror jeg at jeg ikke er gravid og at jeg bare innbiller meg ting.

men jeg regner med at det er normalt!! :) hehe..

tror det blir litt bedre når jeg skal på UL om noen uker! hehe..

slapp av og nyt behageligheten ved å være gravid og ikke kvalm!:)

kos deg videre og lykke til!

:)

Skrevet

Hadde kun ømme pupper de dagene rundt der mensen skulle dukke opp, så forsvant alt av symptomer. Pluss at jeg begynte å småblø! Gikk en stund før jeg ble kvalm.. Og jeg er høygravid nå!

Men jeg trodde overhodet ikke på det før jeg var på kontroll hos legen i uke 12 og han fant hjertelyden med en gang.. Da begynte jeg å grine så mye at jeg hørte jo ikke noe av hele lyden!! Heeheh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...