Gå til innhold

Hvordan går det med dere nå??


Mamma med spire

Anbefalte innlegg

Her har gutten blitt litt over 9uker:) smiler å "prater" hele tiden!!

Han er en kjempesnill gutt:) nettopp fått han til å sove i egen seng å greier.

 

Elles så stortrives jeg som mamma! Det er det beste som har hendt meg:) men tiden går veldig fort da..Syns han har blitt så stor allerede:) spiser masse hele tiden:)

 

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koslig å høre hvordan dere har det..=o)

 

Her går det faktisk så bra at jeg nesten lyst på en til..hehe...Jenta er bare 10 uker gammel...hehe...Skremmende...

 

Hun spiser godt fra puppen og sover alt fra lange til korte lurer på dagen...Om natta kan hun sove opp til fem timer i strekk...men det kommer veldig ann på når hun sovner på kvelden og om hun har sovet mye eller lite på dagen...

 

Elsker livet som to barnsmor...=oD...

 

 

*kanskje håpe jeg en dag blir mor til 3 også...hehehe...Men må bli etter utdanning...*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi blir 9 uker imorn og det går veldig fint med oss. Hun er så blid og god hele tiden og gir kun lyd fra seg når hun er sulten eller trøtt.

 

Nå har hun begynt å sove lengre på natta (helt opp i 9 timer i strekk) så jeg og pappaen er mye mer uthvilt enn de første ukene. Det er fantastisk å være mamma og jeg er så glad i solstrålen min, men tror ikke jeg vil gjøre dette igjen. (pga fødselen altså...)

 

Synes også tiden går kjempefort. De kan vel gå og snakke før vi vet ordet av det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig, så enig! Det er helt herlig! Min er begynt å leke med ranglen som henger over han, og klarer nå å gripe tak i kulen på den! Helt utrolig hvor fort de lærer!

Ellers stortrives jeg som 3-barnsmamma! Mye lettere enn jeg hadde trodd! (Har 2 gutter fra før, en på 3 og en på 5 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...