Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så gøy! Idag ga vi snella vår en liten smaksprøve med grøt. Hun har akkurat blitt 4 mnd gammel. Jeg hadde igrunn forventet en skikkelig surt fjes og litt sutring, men hun viftet som en gal med armer og bein, og gapte HØYT når skjea kom.. Hehe! Det var gøy:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.. så koselig da :)

kjente meg så igjen, hun er helt vill etter maisgrøt, begynte for ca 1 mnd siden da hu ble 4 mnd.. Hun prøver å spise med hendene hennes hahahahah, så morsomt :)

Skrevet

Hvilket grøt har dere gitt da og har dere blandet med mm eller mme? Jeg har prøvd Nestle maisgrøt i noen dager nå. Hun brakk seg i begynnelsen, men det hjalp å lage grøten tynnere. I formiddag fikk hun en halv porsjon, men det virker som at hun hadde litt vondt i magen i kveld. Hun spytter ut grøten når hun får den i munnen så jeg lurer på om hun ikke liker smaken. Hun er litt over 5 mnd.

Skrevet

Tenkte jeg sko tipse deg om å prøve andre enn Nestle. Vi måtte prøve flere merker før vi fant en som tuppa vår likte. Her i huset spises det Hipp sin grøt. Gikk til slutt rett på grøt for 6 mnd.

Skrevet

Frøkna mi liker best maisgrøt med fruktmos i, spiser mye mer da..

Skrevet

Hun fikk Nestlé maisgrøt med mme, og den var litt tynnere enn vanlig. Hun er jo ikke så dreven på å spise fra skje enda, så mye kom ut igjen. Men hun var veldig ivrig og gapte som bare det:)

Hun sover veldig godt nå. Ikke noen antydninger til magevondt, men hun fikk jo bare 3-4 ts.

Tenkte jeg skal begynne med frukt-puré snart også, det er sikkert kjempefint å blande den i grøten om hun skulle gå lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...