Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Mannen min er en møkkamann fordi: *Han ikke ser andre enn seg selv. Når han først er hjemme er det kun snakk om at han er sliten og må få hvile. Dette til tross for at jeg er høygravid og alene med to små stort sett hele uka. *Han ikke forstår at jeg trenger litt tid uten barna når han er hjemme, og blir sur fordi han er så sliten. *Han bruker tiden han er hjemme på til å endten sove, se på tv, ligge i senga eller være ute med vennene sine. *Han forstår ikke at jeg trenger kjærlighet og nærhet fordi han ikke har samme behov som meg. *Han nesten aldri rydder ordentlig opp etter seg når han er hjemme. *Han skylder på meg fordi dataen er treig. Dinbaby gjør visst dataen treigere i følge ham. *Han orker nesten kunå tilbringe tid med den eldste ungen vår fordi den minste er så aktiv. *Når jeg er sur, sint eller irritert forklarer han det med at det kun er hormoner. Det er altså alltid jeg som reagerer irrasjonelt. *Han mener at jeg ikke har ordentlig grunn til å være sliten da ungene er i bhg på dagtid og jeg kan hvile meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå