Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 arbeidsjern. Han driver på med noe enten i eller utenfor huset, hele tiden. Han tar stort sett alltid klesvasken. Huset skal være ryddig til en hver tid. Jeg kan gjerne vaske tøy jeg, men han har stort sett satt på en klesvask før jeg rekker å tenke på det engang. Jeg derimot, vel jeg tror jeg er ganske normal. Men jeg får dårlig samvittighet med en gang jeg setter meg ned. For eksempel nå; Har vi akkurat kommet hjem fra helgetur. I kveld skal vi i et 50årslag. Jeg er sliten, og nå vil jeg gjerne slappe av ei stund. Da forventer han at jeg går i gang med utpakking og klesvask. Er det bare jeg som har en sånn mann?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har en mann som har støv på hjernen..og jg føler det som deg.. dårlig samvittighet med en gang jeg setter meg ned..på tross av gravidtet og sterk bekkenløsning.. er slitsomt! Han gjør noe hele tiden... sukk... Blir stressa av det... Stekeovnen skal pusses blank hver gang vi har brukt den osv... Jeg skal innrømme at det er litt deilig når han reiser igjennom jobben.. da får jeg litt "fri"...hehe. Men man skal vel ikke klage over å ha enn mann som gjør mye husarbeid. Problemt til min er at han henger seg opp i enkelte ting som stekeovn og badebenken..mens det kan gå flere mnd mellom hver gang han tørker støv.. ehh..når jeg tenker meg om har jeg aldri sett han tørke/vaske støv.. Irriterende.. Godt å få dette ut av systemet...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Nå ble jeg litt misunnelig! Har alltid hatt et ønske om å være slik som mannen din selv, men kreftene strekker dessverre ikke til...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Mannen min har også støv på hjernen. Men det er bare det,da, at han vil jeg skal tørke det bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå