Gå til innhold

Hms, er det farlig og gå ovetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten til broren min har ikke født ennå.. Hun er 12dager over termin.. Dro på sykehuset og fikk beskjed at hun skulle komme tilbake på tirsdag og få modningsgele så komme tilbake på onsdag igjen for og få modningsgele så hvis det ikke funka da måtte dem ta keisersnitt på torsdag altså 17dager over termin.. Hvorfor i all verden setter de ikke henne på drypp el noe for og få i gang fødselen.. Og kan det være farlig og gå så lenge over termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hun kontaktet Lillehammer sykehus kan det hende hun hadde fått kommet dit, var ei på barsel da jeg var der som hadde gått over. Hun var fra en annen plass, hun kontaktet Lillehammer, hun fikk komme dit og ble satt i gang med en gang. På Lillehammer har de en overlege på barsel som har sagt at hvis ikke det skjer noe i løpet av 7-11 dager så blir enn satt igang.

Skrevet

Hms, tror lillehammer blir litt langt.. De bor jo i Oslo:P

Skrevet

KOmmer de på Lillehammer blir hun lagt inn, hun jeg snakker om var fra Asker. De satte det i gang hos henne. Mannen hennes tror jeg lå på hotell i nærheten. Det er ikke langt mellom Oslo og Lillehammer. Det er de som har Lillehammer som sykehus som må reise enda lengere, som har 3 timers kjøring for å komme på sykehuset. Lillehammer har faktisk et veldig godt rykte på seg og er vel det eneste sykehuset i landet som jeg har hørt om setter i gang fødselen før det har gått 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...