Gå til innhold

Merkeklær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere merkeklær til barna deres? Hvilke merker da?

Hmmm.. kjeder meg idag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler mye på danske nettbutikker (de som sender som gave, og jeg slipper toll)

handler endel mini a ture, rohde, katvig, ticket, pisther og philina osv. Som regel til halv pris på salg. Så selger jeg det meste igjen på qxl.

Jepp, er nok blitt en snobb, men klærne har som regel veldig god kvalitet!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Bryr meg ikke om merkeklær...verken til mini eller meg selv. Han har klær fra Exit, H&M, Lindex, Cubus og KappAhl. Så lite snobberi her gitt;-)

Skrevet

Hvilke nettbutikker er det Mogop??

Skrevet

NEi kjøper ikke merkeklær.

De vokser så fort ut av klærne, så det er bortkastede penger.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Jeg har masse merkeklær til jentene mine som svigermor kjøper. DKNY, Elle, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Levi's, Kenzo, blant annet. Klærene har en veldig god kvalitet og holder seg penere etter vask og oppmuntrer meg til å styke og henge på plass. Billigklærene som jeg kjøper kan ikke lillejenteten arve for eksempel, pluss de blir svakere i fargene og mister fasongen mye lettere. De dyre klærene går rett til minstemann og ser ubrukt ut, enda de er brukt masse :)

Men selv kjøper jeg billige forbruksklær fordi jeg ikke driter penger og fordi det er mest praktisk siden hun griser og leker og blir skitten og ikke minst vokser fra de fort. JEg er ikke glad i å shoppe og liker ikke å bruke penger i det hele tatt, så jeg er kjempeglad for at svigermor er helt motsatt

Skrevet

For det første så er det så godt som ingen klær jeg ikke har solgt videre -da får jeg halv pris for klærne. Siden mange av klærne er kjøpt til halv pris, så går jeg i null. Nå har jeg også kjøpt to sommerkjoler til 4 og 500 kroner, men når jeg får igjen det halve så blir det jo ikke SÅ dyrt.

Handler på styledelux.com, rosa og ridderen, prinsessebutikken og prinsesser og pirater blant annet. Som jeg har skrevet over så er jeg veldig fornøyd med styledelux (til tross for tragisk navn...?) og prinsesserogpirater.

Det morsomme med nettbutikker er at de kjører sesongsalg med halv pris veldig tidlig -med en gang de får inn neste kolleksjon.

Skrevet

Ja, noe..

Veldig mye de har en ting av det og det merket gidder ikke skrive opp alt, men kan nevne de det er mest av.

Gutten - timberland, gant, levis, brubaker

Jenta - Alice pi, mexx, claire.dk

Til gutten handler jeg mest tøy fra h&m, timberland, zara, exit og polarn o pyret og i en del små barneklesforretninger.

Jenta handler jeg mest til fra h&m, polarn o pyret, zara, exit, lindex og noe cubus og kappahl og i en del små barneklesforretninger.

Skrevet

Hun har både klær fra HM og Burberry. Handler det jeg synes er fint, selv om det koster 100 kr eller 900 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...