Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Jeg spør allikavel! Det er ingenting i alkoholfri øl som kan skade den lille i magen, eller? Ble skikkelig usikker i går når noen mente at jeg kunne jo bare drikke Clausthaler-alkoholfri.
GuttemammaTilTo Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 jeg har lest at det ikke er skadelig i det hele tatt å drikke alkoholfri øl. :-)
nr.4 i oktober Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 DU kan drikke både clausthaler, munkholm og vørterøl- med god samvittighet! Det er ikke skadelig noe av det, alle er alkoholfrie. I tillegg inneholder de jo b-vitaminer og annet sunt somer bra. Så jeg ville bare ha kost meg med det.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 http://www.ringnes.no/brands/merkevarene/Sider/munkholm.aspx Munkholm er Norges største alkoholfrie øl, brygget som ekte øl. Gjæringen avbrytes før alkoholen utvikles, slik at smaken får utvikles uten at ølet inneholder alkohol. --------------- Ser ut som det er fullstendig trygt
stineb Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 nydelig med en alkohol fri øl til grilling kos deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå