MaMibaby Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 etter to dager med rocking har jeg skikkelig vondt, og er blå og gul på hoftene, skal jeg bare fortsette selv om det gjør vondt, eller bør jeg ta pause?
Zyan Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 fortsett, men ta det rolig. etter noen få dager nå vil det bli borte. etter første økt med vondt og blåmerker kan jeg rocke i vei, ikke vondt lengre, ei heller blåmerker.
solei Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 etter fem dager har eg ikkje vondt lenger..bare det første minuttet ..så det blir bedre etter hvert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå