Gå til innhold

Jeg har ikke lyst på mannen min. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke frigid men har ikke lyst på mannen min, elsker han på alle måter bortsett fra seksuelt...Han er en bra mann og god far og venn men jeg har sex med han som plikt, uten å nyte det. Jeg liker sex og fantaserer om andre menn men har mine grenser. Jeg hadde noen kjærester før og det var helt fantastisk med det seksuelle men ikke det praktiske. Vi har vært gift i 9 år, har 1 barn sammen og han er 11 år eldre enn meg. Det var litt bedre før men jeg har aldri hatt kjæmpe lyst på han, han er derimot helt gal etter meg og har lyst på meg. Er det flere som ikke tenner på mannen sin? Noen råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å prøve noe nytt i sex livet... høres ut som det ikke er sex lysten din det er noe galt med, men mer at det kanksje er litt kjedlig sex liv i forhold til hva du har hatt tidligere...

gå å kjøp litt leketøy, lei noen erotiske filmer, ekspimenter litt med helt nye ting... kanskje det kommer tilbake:)

Skrevet

Det har jeg prøvd, men jeg tenner ikke på mannen min så må bare late som om alt er bra. Vil ikke skuffe han. Men takk for tips.

Skrevet

hmm... syns du han er lite "pen" eller har synet ditt på han forandret seg å gjør at du ikke ser på han på den måten?

hva med rollespill... med lyset av og Brad pitt i tankene er det forsatt dødt?

Skrevet

He he. Det går fint med lyset av og Brad i tankene. Skulle bare ønsket at det var mannen min som var i tankene. Mannen min er verken pen eller stygg. Damer snur seg ikke etter han for å si det slik. Jeg misunner de som er gift med sexy menn selv om jeg føler meg veldig trygg med mannen min med tanke på utroskap...

hi

Skrevet

Har heller ikke lyst på mannen min...stakkars han...men han får jo pliktsex... :(

Skrevet

jeg er nesten alltid kåt på min mann... mer enn han, MEN når det kommer til sexen så stivner jeg litt... kunne tenkt meg å være mer glad i sex å kunne gi meg helt henn på en måte...

Skrevet

Sjeldent sex er bedre enn ofte pliktsex.Prøv det.Drikk vin og kos dere sammen først.Kanskje det hjelper.

Skrevet

Jeg har heller ikke lyst på mannen din... ;-)

Skrevet

Tenner ikke noe særlig på gubben jeg heller. Det går bedre hvis jeg tenker på andre mens vi holder på... Har ingen spesielle råd å gi heller...

Skrevet

Jeg har heller ikke lyst på min.... sexlivet vårt er dødt!

Når jeg først orker litt, så går det så altfor fort for han og da gidder jeg liksom ikke alt "styret" neste gang. (dusje og slikt for 2 min i senga)

Har lyst på sex, men ikke med han.............SYND!

Håper det kommer igjen snart da :)

Skrevet

Æ har d akkurat slik æ åsså. Verdens beste mann ellers :)

Har ikke så mange tips egentli, men her har vi gått til innkjøp av vibrator som vi "leke" me åsså.

Å så syns æ sexen blir mye bedre etter et eller to glass rødvin :)) Da blir æ mer avslappa te å nyte sex istede førr at d e plikt. Æ trur mitt problem e ei slags sperra som æ har, å rødvin fjerne litt av den :) Høres sikkert veldi merkeli ut, men d hjelpe mæ iallefall i perioda :)

Skrevet

Hi her. Bra at jeg ikke er alene med manglende lyst:-) Jeg må vel bare leve med det. Tror ikke det går an å få både i pose og sekk. Jeg har en fantastisk mann og de mennene som jeg hadde god sex med var egentlig drittsekker og egnet seg ikke som ektemenn... Jeg er høygravid nå, så kanskje blir litt bedre etter fødselen. Det var leeenge siden vi hadde sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...