Gå til innhold

Eh... hva er murringer egentlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer endelig spørsmålet jeg har holdt inne i flere måneder. Det virker så dumt å spørre. Men disse mensmurringene før mens og eventuelt ved graviditet(?), hvordan kjennes disse ut? Er det den velkjente rumlingen i magen før mensen som har fått et slik fancy navn, eller er det noe annet jeg trolig ikke er kjent med? ;) Takker for svar.

 

På lørdag var det akkurat to uker siden el og siste dag med el.slim. Dermed regner jeg lørdag som ca ikm. Dette er første pp. Men ingen tante i sikte enda. Testet på fredag, men den var negativ. Testet imidlertid midt på dagen, og bare en time siden sist jeg hadde tissa. Jeg har imidlertid ingen symptomer på graviditet (aldri vært gravid før) og regner med at tante kommer snart. Etter el skal det ikke ta mer enn atten dager har jeg lest på pernille. I dag er dag femten.

 

Tilbake til murringene. I tre dager har jeg hatt masse aktivitet i magen, kjennes ut som luft eller mat som beveger seg der inne. Men er ikke luft;) Er dette mensmurringer? :)

 

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte å si at puppene mine ikke er i nærheten av å være ømme, og at jeg dermed antar at en eventuell graviditet ikke er der. ikke hørt om noen som er gravid og ikke har ømme pupper ved ikm og dagene etterpå...

Skrevet

Nei, mensmurring er ikke luft eller det samme som rumling i magen. Mensmurring er at du har småvondt langt nede i magen (livmoren). Jeg føler meg litt hard og tung på en måte. Vanskelig å forklare.

 

Ikke alle har symptomer når de er gravide, men man er like mye gravid for det så lykke til! :)

 

Å være "luftig" i magen er jo et symptom da...

Skrevet

Jeg la ikke merke til ømme pupper sist jeg var gravid.

Skrevet

Tusen takk for svar:)

 

Føler meg som en liten rødmende og uvitende fjortis her jeg spør. Disse samtalene om murringer kan jeg altså ikke idintifisere meg med;) Er jo supergøy å endelig være pillefri (hørtes heøt groteskt ut) etter årevis på pillen. Blir jo kjent med kroppen min på nytt! :)

 

I går kveld da jeg la meg, våknet jeg av at det kjentes ut som en nål som stakk på høyre side nedi magen et sted. Kanskje dette er stikking i høyre eggstokk?

 

Gleder meg til å få mensen, jeg. heheh. Topp å være pillefri opg føle seg som kvinne! Om jeg skulle være gravid, kan jeg nesten ikke tro det, men da gir jeg meg over av lykke. Tester onsdag morgen om TR ikke kommer...

 

Er sur som en potte av pms. Er dette et tidlig graviditetstegn, eller kun et menstruasjonstegn?

Skrevet

Du har samme følelsene som jeg hadde da jeg sluttet på pillen i 2005, syns det var kjempe deilig å slippe disse hormonene, lovte meg selv å aldri gå mpå pillen mer :)

 

Vi har alle masse spørsmål, derfor det er så d\fint med et slik formun som dette.

 

Det skal være en tipsliste her et sted som du kan kikke på, der får du vite masse om det å prøve å bli gravid. Kan dytte den opp til deg jeg.

 

La oss få vite hvordan det går med testingen da!

Skrevet

For en nydelig jente du er:) For en raushet og velvilje det er på dette forumet:)

 

Tusen takk:)

Skrevet

mine murringer er som svake/middels menssmerter som ligger midt i livmora kjennes det ut som. tenkte jeg skulle si det så kanskje du kjenner deg igjen.

masse lykke til og håper ikke du blir her så lenge!:-)

Skrevet

Og der kom tante rød i all sin kraft og prakt. Det verste er at jeg gledes over mensen, jeg. Syns kroppen rett og slett er dritkul som virker så bra:) Hehe, regner med det kun er naive stakkarser i først pp etter pillelutt som klarer å lire av seg noe slikt:p

 

trer inn i neste pp i kommende uke, og gleder meg over min ubefruktethet, for da kan jeg nye champagne (min siste? ;)) på 17.mai:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...