Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Kan småen amme mens jeg har det på? Hun har fått trøske og overført det på mine brystvorter, så lege sa jeg kunne bruke canesten.
sjokolademams Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Da bør du tørke litt av før du ammer. Jeg har prøvd det, men syntes ikke det var så gøy å tenke på av babyen fikk i seg denne kremen. Jeg fikk råd om Farris, og det hjalp mye bedre, det ville jeg ha prøvd hvis jeg var deg. Lykke til!
Smurfe-mamma Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Hva med Mycostatin???? det bruekr vi, egen mikstur for munnen til baby, og egen salve man smører på brstvortene. veldig bra. den er for sopp.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Ta på etter amming. Da skal det være ok å amme til neste måltid. det hun over anbefaler er vanlig behandling for sopp, men du trenger resept
dolly29 Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Jeg hadde sopp på det ene brystet og fikk beskjed av legen om at jeg kunne bruke canesten, MEN det var veldig viktig å vaske vekk kremen med vann og såpe før amming... men jeg valgte å ha mycostatin mixtur til babyen og kremen til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå