Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 å HERREGUD!!! la folk gjøre det de syns er rett for seg selv og sine barn..alle er forskjellig.. er så lei av at folk skal bry seg å snakke om andre hele tiden. pass på dere selv!! hvis man går ut å drikker etter 2uker.so what?? det er mange andre ting som dere heller burde reagere på.. jeg var selv ute etter 4uker og ungen min er verdens gladeste og tryggeste unge i dag. jeg trengte virkelig den turen da,jeg var trist og lei, byturen med alle de nærmeste vennene mine var en skikkelig god innsprøytning med glede og overskudd...
børdi Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 *gliser* Jeg lar enhver feie for sin dør, så feier jeg for min.... Enig i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå