Gå til innhold

tenk heller på dere selv


Anbefalte innlegg

Skrevet

å HERREGUD!!! la folk gjøre det de syns er rett for seg selv og sine barn..alle er forskjellig..

er så lei av at folk skal bry seg å snakke om andre hele tiden.

pass på dere selv!!

hvis man går ut å drikker etter 2uker.so what??

det er mange andre ting som dere heller burde reagere på..

jeg var selv ute etter 4uker og ungen min er verdens gladeste og tryggeste unge i dag. jeg trengte virkelig den turen da,jeg var trist og lei, byturen med alle de nærmeste vennene mine var en skikkelig god innsprøytning med glede og overskudd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*gliser*

Jeg lar enhver feie for sin dør, så feier jeg for min.... Enig i den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...