Gå til innhold

Dere som er hjemmeværende...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere på hele dagen?

 

Selv vasker jeg i to-tre timer, leker en del med ungene, går og handler mat, lager middag og annet husarbeid.

 

Men det virker som at mange tror jeg bare sitter og ser på TV hele dagen, og at både huset og ungene er selvstelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg rekker ikke alt husarbeid hver dag en gang jeg...

er ute nesten hele dagen,trener,tar med sønnen min i parken,er sammen med andre som har barn..

jeg prøver alt jeg kan for at lille skal få en fin dag.

skjønner hva du mener med at alle tror du ser på tv dagen lang,det tror mange om meg oxo... men jeg følger ikke med på noe annet eenn hotel cæsar, hehe

Skrevet

Jeg er hjemmeværende og det er mye arbeid å gjøre hjemme, du kan ikke avslutte dagen din kl 16 og ta fri som fra vanlig jobb. Men mange og spesielt menn mener at det ikke er arbeid hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...