Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Han mener at verden ser slik ut: I alle hjem står en kvinne med maten klar når mannen hennes kommer hjem fra jobb. Uansett når på døgnet han kommer. Siden jeg ikke gidder å varme opp maten for ham sent på kvelden, stikker han hjem til mammaen sin som selvfølgelig står klar med middag, uansett om klokka er to eller ti. Selv spiser jeg sammen med barna. Om han ikke er hjemme da, noe som ofte skjer, syns jeg at han må klare å varme opp restene selv, eller evt kjøpe noe på jobb. Men han syns jeg skal varme opp maten for ham, så den er helt klar til å spises når han trør inn døra, uansett hvor opptatt jeg er. Og han mener at det er helt normalt å forvente det. Jeg som er urimlig eller?
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 gidd du virkelig å spørre så dumt engang? synest DU at du er urimelig? neppe. da hadde du ikke skrevet dette innlegget! be han komme ut av skjørtene til mamma sin!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 vil si han er ganske bortskjemt.... men jeg syns det er kjempe koselig å lage middag til han kommer hjem fra jobb jeg, er noe med det at familien samles å spiser i lag.. hadde ikke utsatt middagen til barna, viss han ikke kom hjem før kl. ti. men laget heller mat til samme tid hver dag for barnas skyld, men diska opp med en liten romantisk varm kvelds til bare deg og han når han ble så sein... men no skal det sies at jeg syns det er gøy å lage mat:) men jeg står aldri klar hver dag(det hadde også umulig med den jobben jeg har) og det hadde heller aldri min mann forventa i det hele tatt!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Takk for at du er enig. Jeg mener selvfølgelig at jeg har rett, men han insisterer på at han og moren har rett. Det var jo sånn det var for 50 år siden, og da må det være sånn i dag også.
børdi Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Hmm.. kremt, Har du sett - Alle elsker Raymond.--???? *fniser*
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Jobber du hi eller er du hjemmeværende? Jeg sitter hjemme med barnet så for meg er det helt greit å lage middag til mannen min når han kommer sliten fra jobben. Ville vært annerledes om jeg også jobbet...
babygullz <3 vilde Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Kanskje han heller skal flytte hjem til mammaen sin? Høres mer ut som om det er der han hører hjemme!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 sånn var min eks også, alt skulle handle om mora hans, hun var så dyktig, hun var så flink med barn, og jeg kunne jo aldri måle meg med henne i følge han... Han mente også at maten skulle være klar når han kom hjem, alt skulle gå etter hans pippe og slik det passet han.. Hva med og tenke på at han er ikke den eneste alt hadler om..? Jeg sa til han du burde ha klippt av navlestrengen for lengst og da slengt han at jeg var ei ku som bare kunne spise bæsjen til moren hans og sa jeg noe om hans mor igjen, så skulle han kutte meg i små bitter
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er hjemmeværende, og lager mat. Her snakker jeg om at han ikke greier å VARME opp rester selv, jeg må gjøre det for ham. Uansett hva jeg gjør på, så må det avbrytes for at maten skal være klar. Om jeg begynner å varme den etter at han kommer hjem, er det for sent. Da går han, og kommer ikke hjem før leggetid. For han vil heller gå til noen som gir ham mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå