Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært kvalm på en stund, men nå kom det igjen. Har vært kvalm med stikkende magesmerter (øvre del av magen/magesekken) siden i går. Begynner uke 18 nå. Trodde det skulle gi seg ved uke 14.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt opp og ned fra dag til dag. Og har hørt at noen er kvalme hele svangerskapet. For meg hjelper det og spise sunt ihvertfall. Med en gang jeg er veldig usunn (som i helgene) er jeg kjempedårlig dagen derpå. (Akkurat som jeg er fyllasjuk liksom...)

Vi får bare håpe det går over etterhvert, tror jeg...

Skrevet

Hos meg kommer det nok til å vare ut svangerskapet:/ Mye søvn og hvile, salt chips, cola, grønne druer og marie kjeks/salt kjeks hjelper meg. Lykke til!

Skrevet

Jeg er nå i uke 23 og har hatt en hel uke uten å være kvalm (var kvalm nesten hver dag fra begynnelsen av graviditeten t.o.m. forrige uke) så trodde det hadde gitt seg for godt nå, men den gang ei. I natt våknet jeg av en gryende kvalme igjen, og den varte utover dagen, men den var ikke like intens som den har vært før. Etter å ha fått slappet av og sovet litt i ettermiddag har den forsvunnet igjen, så jeg håper at dette bare var pga lite søvn:-)

Skrevet

Tredje svangerskap her. Har vært kjempekvalm alle tre gangene, og spydd hver dag i hvertfall til uke 16-18. Vil si den verste kvalmen har gitt seg rundt uke20.

Kvalmen blir verre når man er sliten (pga mye stress, jobb osv) eller har sovet for lite.

Kan fortsatt bli kvalm/uvel, men ikke så ille som i første trimester.

Uke 38 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...