MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Jeg vet ikke om jeg har vært gravid, men var 1uke og 4dager over, og da begynte mens å komme litt. (på fredag) Blødd veldig lite.. Men idag fikk jeg skikkelig vondt midt i magen/blæren så jeg begynte tilåme å gråte.. Og blei redd.. Har blødd en del også.. Kan det ha vært en SA? Håper på svar..
Mamma`n til Trym Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Det kan ha vært det men trenger ikke være det. Jeg tror det lureste du gjør nå er at du ikke tenker så mye over det. Evnt. så kan du ta en tur til legen for å sjekke om alt er greit igjen så det ikke ligger igjen noe der eller om det var en ex.u.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 okey.. takk:) hva er en ex.u?
Nætte;mortil2 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Har mista fire ganger over fire år.. Og de blødningene var veldig voldsomme for meg. Begynte med sterke magesmerter og så var det egentlig bare å sette seg på do. Mye blod og mye klumper. Dessverre ingenting å gjøre hvis det er det du opplever nå, men trenger ikke være det nei! Jeg blødde mye i starten på dette svangerskapet og hadde mye vondt også, bare på en helt annen måte.. Hvis du er bekymret så ring legen din og få henvisning til innvendig UL, da får du svar! Det er bedre enn å vente og lure... Syns nå jeg iallefall!!
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 Åja, huff da.. Nei, jeg har bare Blødd en go del di to gangene jeg var på do og ikke noe klumper i dt hele tatt.. hadde skikkelig vondt idag tidlig.. nå er jeg øm i magen bare!! hmm.. hadde du det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå