♥Cherrypie♥ Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 mange sier man kan kjenne på den osv hvor man er i syklusen.. det jeg lurer på dere som er litt kjent med dette, hva vil det si at den er bakovervendt? når jeg kjenner opp der er det som om den står ut med åpningen til siden (vest i stedenfor sør) -å ikke rett ned som jeg trodde den skulle..hmm
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hei! :-) Kan litt om livmortappen etter å ha prøvd ei stund på å bli gravid! Hvis livmortappen trekker seg opp slik at den blir vanskelig å kjenneog detn opner seg er du i en fruktbar fase! Hvis du samtidig har EL-slim er det like før eller under EL. Slik du beskriver er tappen mi etter EL, ca 1 uke før mensen!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Gikk litt fort på tastaturet her nå så det ble litt skrivefeil, men jeg håper du forsto hva jeg mente! :-))
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 ja takk:) skjønte det=) men har du opplevd at det er ubehagelig å ta på den? hvordan var den da du var gravid, er så usikker på om jeg er det pga rar å liiiten blødning rundt ikm å det er jo noen uker siden nå.. er så kvalm,har ømme pupper å jeg har aldri kjent på tappen før,eller lenge siden da husker jeg den var ganske myk så denne gangen var den nok hardere,så har jeg jo født før så den har en avlang dump i seg..hard er den og,litt myk i ytterste laget med hard inni..stiv liksom. men er usikker hvor lukket den er siden jeg ikke vet hva som er lukket for meg,har jo ikke kjent mye på den før..
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Da jeg gikk gravid så kjente jeg ikke på den,så det vet jeg ikke, men på pernille.info så står det endel forklaringer på akkurat dette. Og der står det som du forklarer at ved graviditet så skal den være myk utenpå, og litt har inni det danner seg en propp i livmorhalsåpningen som beskytter livmoren og fosteret for evt. bakterier ol. Har lest om flere som også har sjekket tappen sin og det er mange variasjoner i stilling og kosistens så det er kanskje veldig individuelt fra person til person. Men hvis du er kvalm og har ømme pupper så der jo det et velig bra tegn på at du er gravid,og at det lever en spire i deg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå