LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Forkjølt eller litt tett? Da er det helt normalt.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 er med andre ord ikke farlig? ja,hu er litt tett stakkars
Sylwania Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 sønnen min fikk en virus infeksjon når han var 9 dager gammel. Han var innlagt på sykehus for adrenalinbehandling pga tetthet. Der begynte han og kaste opp mengder med slim og nå 3 mnd etterpå kaster han stadig opp slimklumper, men nå kanskje bare 1-2 ganger om dagen mot 10-12 ganger før. Legen sa at det er fordi at de små har relativ trange neseganger og får dermed ikke snørret opp og ut. Om hun er veldig tett og plages burde du ta turen til legen med henne. Hun kan få slimløsende medisiner feks.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 virker ikke som at hu er særlig plaget da sover/spiser generellt godt men jeg skal passe nøye på henne nå. hu er 1 mnd og 6 dager gammel. håper det går seg til ellers er det legevakta next
Sylwania Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 har et tips til deg; Legg hene over knærne dine og dunk forsiktig i ryggen hennes med flat hånd om hun er tett.,da hoster hun lettere opp slimet. Også er det greit og bygge opp både seng og vogn. Vogna er litt vrien og byge opp siden hun sikkert ligger i bag. Da er det supert om du har en litt stor bok du kan sett forhjulene oppå.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 hu ligger i vogna si hele tiden (senga er for stor og skummel tydeligvis), men skal teste det ut når hu er våken etterpå
Sylwania Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Ble hun ikke for tidlig født? Jenta mi kom 5 uker før tida og slo ut med armene og ble veldig engstelig av senga, men så kom jeg på at på prematur avd lå babyene med et brettet helseteppe rundt hode og skuldrene. Etter at hun fikk det sov hun hvor det skulle være ; ) Du bretter/ruller det sammen til en pølse. Og legger det rundt hodet og ned over skuldrene hennes, som en omvendt U.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 4 uker for tidlig født men vi lå ikke på prematur avdelingen , lå på vanlig barselhotell vi fordi det gikk så bra med henne at hu klarte seg helt fint og hu liker seg i vogna så hva skal jeg gjøre,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå