Gå til innhold

Hvilken favorittparfyme har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv i flere år vært tilhenger av Elizabeth Arden og J Lo sine parfymer, men kunne tenke meg å prøve noen nye snart! :-)

Skal ut å fly snart så jeg tenkte kanskje å bestille på taxfree.

Hvilken er deres favoritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker escada sin sommerparfyme fra 2005 :) Men den er kun til salg på nettet da :)

Skrevet

Chanel sin Chance, lukter fantastisk synes jeg.

Eller har jeg sverget til Aqua di Gio fra Armani lenge...

Skrevet

Oh jeg elsker LIGHT BLUE fra Dolce Gabbana.....og FEMININE også fra Dolce gabbana.....

Skrevet

J Lo Live. Den er god den! Men når jeg vil føle meg mer sporty og fresh enn feminin, tar jeg en dusj med Polo Sport!

Skrevet

Flowerbomb fra Victor og Rolf, og så synes jeg Paris Hiltons Heiress er veldig god. Har kjøpt den nå til sommeren fordi lukten er så mild og "ren", blir liksom ikke så sterk til bebien... Lukter mer "nydusjet" enn parfyme på en måte.. Kjempedeilig:)

Skrevet

Hvor har du tenkt til å bestille fra, forresten?

Sommerduften til CK er veldig god i år synes jeg...

Skrevet

burberry

Sergio Tacchini-Donna

Skrevet

Og selvfølgelig; lolita lempicka!! den lilla

Skrevet

Jeg elsker Dior sine parfymer! Har tidligere brukt Dior Cherie og nå bruker jeg Dior Addict 2! Den er nydelig og lukter forskjellig fra person til person. Helt lyserosa flaske :)

Skrevet

Jeg har lagt min elsk på Elizabeth Ardens Green tea serie. Lukter så fresh og reint lissom :)

Skrevet

Her går det i Angel og Alien, begge fra Therry Mugler :))

Skrevet

tresor.

har likt den helt siden forrige århundre he he. var kansje da den var inn he he

Skrevet

miracle so magic fra Lancome

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg har Amore Amore=) min favoritt og gucci light blue=)

Skrevet

siste året jeg holdt meg til lacoste-touch of phink (utrolig deilig sommerlig lukt) vekslet litt mellom den og kylie minoug-sweet darling de siste 5 mnd. synest den er kjempe god også! ellers er jeg veldig gla i issey mijakie sine..Helt sikkert stavet det feil men du skjønner sikkert hva jeg mener!;)

Skrevet

DKNY Be Delicious er min absolutte favoritt, spesielt etter at jeg ble gravid (!). Elsker denne lukten, frisk og god:)

For noen måneder siden kjøpte jeg meg Marc Jacobs Daisy, men den klarer jeg rett og slett ikke lenger:/

Og så lukta jeg på en her om dagen, tror den var fra Lacoste (Inspiration?). Den var også veldig god.

Mine parfymer må være friske og lette, gjerne med "ren" lukt!

Skrevet

Oriental Flower av Kenzo og Obsession Night av CK. Den siste bruker typen min også, i gutteversjonen da :)

Skrevet

Min er Laura fra Laura Biagotti.

Skrevet

Til hverdags liker jeg "Flowerbomb" av Viktor og Rolf, "Daisy" av Marc Jacobs og Kate Moss sin.

Av afteparfymer elsker jeg "In two Peony" av Stella McCartney og "Poison" av Dior.

Også ALT av Chanel.

Skrevet

"Envy Me" fra Gucci og "Lovely" fra Sarah Jessica Parker

Skrevet

S J Parker- lovely (1)

Armani- diamonds (4)

Chanel- Chance (2)

Diesel- Fuel for life (3)

De er alle veldig veldig gode! Noen til hverdags og noen til fest. Bruker også Laura, men er litt lei. Fikk også en som heter Provocative Woman av sambo. Denne er nesten brukt opp, og jeg bruker den når jeg skal være sexy....;)

Har mange parfymer for må alltid kjøpe en ny når jeg er på reise. Har reist en del i det siste kan jeg si....:)

Skrevet

Finnes bare 1 parfyme for meg, HUGO BOSS-DEEP RED.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...