Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 hvor gammel er du når du syns du er for gammel til å bli gravid? jeg er 30 år og min mann syns vi har kjempe god tid forsatt, det syns ikke jeg........
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Må si meg enig med mannen din. Selv var jeg 35 da jeg ble gravid med sistemann,og følte meg slett ikke gammel. Var mye mere reflektert i siste svangerskap,og mye mere moden gjennom hele fødselen og babytiden. Så mitt syn på det er at du enda godt kan vente 3-5 år.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Når du nærmer deg midten av 40 årene synes jeg det er på tide og tenke på om enn er for gammel til å få barn.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Jeg syns 40 er litt for gammelt. Skjønner ikke hvorfor så mange venter så lenge med å få barn, helt ærlig. Greit, man må jo selvsagt finne pappaen først, hehe, men det er vel ikke bare derfor mange venter. Hvis jeg var 30 og barnløs, og ønsket barn, ville jeg følt at jeg hadde litt hastverk. Ikke alle blir gravide på første forsøk, og hva om du vil ha flere? Vips, så er du i 40-årene.... Bare min mening, da. Lykke til uansett:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 ja, jeg er helt enig med deg!! å har brukt mye tid på å overbevise gubben på det samme... å no begynner prøvinga endelig;) har ikke vert klar før no egentli, men føler alle rundt meg ser på meg som spedalsk når jeg sier at jeg ikke har noen barn.. det er litt ekkelt syns jeg..... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå