Gå til innhold

Endelig .... =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaga nå plutselig at jeg kan kalle meg høygravid fra i dag!! Thihi!! Litt morsomt faktisk!! =) Endelig min tur til å gjøre det... =)=)=)=)=)=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer snuppa=)

Herlig herlig=)

Kommer etter, bare 10 dager igjen :D

Skrevet

Og når kan man regne seg som høygravid da? får så mange ulike svar på dette.....

Skrevet

Takk takk AS=)!!

Jo man regnes som høygravid når det er 40 dager igjen til termin!! =)

Skrevet

Deilig å vite at man ikke har så lenge igjen! Fant plutselig ut at jeg nå er høygravid for et par dager siden jeg og:)

Skrevet

Grattis :-) Kommer etter om 3 dager :-)

Skrevet

Hei Nættemor! Kan det stemme at du fødte for rundt 3 år siden? Synes å huske nicket ditt, tror vi "brygget" på fødsel begge to den dagen da jeg fikk sønnen min 26.04.05. Husker ikke hvilket nick jeg hadde da.

Uansett, gratulerer som høygravid! Skulle ønske det var meg. Er bare på visitt fra 2.tri, akkurat 17 fullgåtte i dag : )

Skrevet

Heisann!!

Ja fikk en gutt for tre år siden, men da visste jeg ikke om at det fantes en BIM side! Hehehe! Han kom 27 feb.

NR 4 altså!! Ikke dårlig du!!

Ja tenk.. Nå er det liksom ikke snakk om uker lenger heller nå, det er redusert til dager!! Og i morgen er det UNDER 40 dager til termin! Tjohoooooo!!

Ps.. ja vet at bebisn kan komme etter den tid også, men likevel... :)

Skrevet

Var en som hadde akkurat samme nick som du, vi hadde en tråd med fødselstegn og symptomer. Jeg fikk samme dag, hun fikk dagen etter tror jeg. Men det var altså ikke du : ) Så spennende å være så nærme fødsel. Nyt den siste tiden og lmasse ykke til!!

Skrevet

Grattis!!

kommer etter om 18 dager :)

Skrevet

Gratulerer som høygravid!! Oppdaget akkurat at jeg også er høygravid :-) Moro.... Nærmer seg nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...