*Timulia* Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Er nysgjerrig: Hva mener dere damer om muligheten til å ha baby på barnepass på treningssenter fra 6 ukers alder?
86frøken & lille krapyl Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 For min del var dette en helt genial løsning. Venninna mi jobbet der og det var veldig greit å gå fra henne da. Gjorde det så klart ikke da det var helt kaos med barn, men på rolige dager funket det fint. Hadde jeg andre løsninger (feks svigermor som barnevakt), så valgte jeg heller det. Man må nesten vurdere litt stedet, personalet, antall barn og babyens dagsform. Hvis ungen bare sover er det jo null stress, mens litt verre når de begynner å kreve mer.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Genialt. Hvordan skal man ellers få trent?
*Timulia* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg mener det samme som dere, var bar nysgjerrig på hva folk her inne mener (litt inspirert av "barnet eller meg selv først" tråden.) Gleder meg bar til han blir 6 uker jeg nå, så jeg kan komme igang med treninga igjen!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Jeg kunne ønske jeg hadde muligheten til det selv. Men her har økonomien ført til at trilleturer er den fortrukne trim:)
tante grusom master of law Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har selv jobbet i en slik barnepass, og synes det er et godt tilbud. Dog ikke dersom foreldrene bruker det alt for mye. Jeg har passet barn som blir plassert i barnepassen HVER dag etter barnehage, og de synes jeg synd på! De er så slitne og vil bare hjem, men nei da, foreldrene deres skal trene de!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Jeg synes det er helt genialt! Jeg har trenet siden mini var 4mnd, nå er han 8mnd. Hadde jeg visst hvor bra det funket hadde jeg begynt før.. Nå hadde jeg litt tøff start på mamma rollen, men allerede fra 2,5-3mnd alder hadde jeg vært klar.. Skal begynne tidlig med neste mann! Når det gjelder penger, har jeg ordnet det bra. Jeg har selv barnepassen en dag i uka (de manglet folk), og dermed trener jeg gratis siden jeg er ansatt!! =)
FrøkenKnallkul Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Det er jo et kjempefint tilbud for de som ikke har mulighet til å skaffe seg barnevakt på annet måte. Men for min del så har jeg nå sagt opp mitt medlemsskap. Ser ikke for meg at jeg plasserer mini på barnepassen etter at jeg har vært på jobb hele dagen og han i barnehagen. Da tar jeg han heller med på en liten ettermiddagstur i bæremeisen Hadde jeg vært hjemmeværende hadde saken vært en helt annen, da hadde han nok hatt bare godt av en times tid på barnepassen
petite fleur Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Jeg var klar som et egg for å trene og plassere nurket som da var 2 mndr på minisats, men neida - de tok ikke babyer under 6 mndr. "Men du kan jo sette vogna utenfor!" Eh...nei ellers takk....Så, nå på torsdag var sønnen min blitt 6 mndr, og mor troppet opp med treningstøy og lengsel i blikket ;-) Var litt hønemor og var innom minisatsen 3 ganger i løpet av 45 min for å sjekke at alt var vel, barnepasseren syntes sikkert jeg var hysterisk men det driter jeg i;-) Men, poenget mitt er: Poden stortrivdes på minisats, og jeg kunne slappe helt av og trene i trygg forvissing om at gutten min var i trygge hender - ergo: JA til barnepass på treningssenter!
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Ser ikke noe problem med det. De vet hvor du er og man legger jo gjerne treninga til barnets sovtid når de er så små. Hvis man ikke er på mamma-trening, da, men da er jo mini med. Jeg har benyttet meg av det med elstemann, da han var 2-3 år. Syns det var topp, han.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Synes det er fin mulighet, skal begynne å trene så fort babyen er 6 uker, han 1 mnd nå. Skal bli deillig å komme i form og stramme opp litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå