Gå til innhold

Hvor mange dager igjen SØNDAG 11. MAI?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 69 dager igjen, og i dag skal jeg vaske babytøy, tenker jeg.... Koselig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager igjen her....går bare og venter. Alt er klart!

Skrevet

2 dager til termin, men hvem vet... Håper jeg slipper å vente særlig lenger nå :o)

Skrevet

32 dager. Masse falske rier nå i helgen. Håper det er et tegn på at jeg slipper å gå over tiden, hehe.

Skrevet

6 dager igjen...

Skrevet

6 dager igjen og ingen antydning til noe fødsel her.. 6dager til 17mai og ser ut som om jeg må gå gravid den dagen også ja.... Men men:) Han kommer når han kommer:)

Skrevet

19 dager her, og sååå lei...

Skrevet

60 til termin, og 50 til ks. Er glad det ikke er tettere på - så mye som skal fikses innen den tid!!!

Skrevet

hjelp, bare 14 dager igjen.....husker da jeg begynte å skrive her inne på denne tråden og da var det over 80 dager igjen....tiden flyr!!!! Dagene går sakte men ukene fort...hmmmm...

Skrevet

1 dag ijenn!!

Skrevet

42 dager igjen. og 2 dager til jeg er høygravid:DD

Skrevet

28 dager igjen her da...

Skrevet

Hei

2 dager over termin her...

Går laange turer hver dag nå, slik at forhåpentligvis noe skjer snart. Samtidig får jeg jo tiden til å gå litt da iallefall. venter spent!

Skrevet

75 dager igjen bare =)

Tiden flyr

Skrevet

Jeg har termin i dag!!!|Nå må det skje noe! Slimproppen gikk for tre og en halv uke siden og jeg har masse kynnere hver dag som er skikkelig vonde, men nei...

Skrevet

53 dager igjen...

Skrevet

15 dager igjen, men fremdeles ikke antydning til noen fødsel her..blir gal av å vente!!

Skrevet

9 dagar igjen!

Skrevet

40 dager igjen og HØYGRAVID. Neste stopp er fødeklar...

Skrevet

0 dager igjen! Termin i dag, men ser ikke ut til at noe skjer gitt. Kjenner etter alle mulige tegn, men sukk...

Skrevet

17 dager igjen, å strekkmerkene har begynnt å melde sin ankomst...f*** ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...