Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Min mann og mine barn =) Og det at jeg har klart meg på egen hånd siden jeg var 15 år!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 -Barnet mitt -Mine tette bånd med familien -Svennebrevet mitt
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Selvfølgelig barna mine:) Men hvis det skal være noe annet må det vel bli at jeg har kommet meg hit jeg er i dag, til et bra liv. Jeg hadde ikke de beste forutsentningene til å komme hit jeg er i dag. De fleste som har hatt det slik som meg, har desverre ikke klart seg så bra. Det har vært tungt, men jeg har vært sterk og er stolt av meg selv der:) Livet er 10% hvordan du har det og 90% hvordan du tar det....Mitt livsmotto:)
babygullz <3 vilde Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 i dont know where to start!!! Jeg har oppnådd så mye, jeg har opplevd så mye, jeg venter barn med mannen jeg elsker, og jeg har en familie og venner jeg setter høyest i verden. Jeg har et yrke jeg trives med, og jeg har egen leilighet, jeg har en hund som er meget lydig og godt dressert, og jeg har gjort jobben sammen med min kjære:) Jeg er superfornøyd med utseendet mitt og kroppen min( vel, det finnes de værste nedturdagene i graviditeten der jeg føler meg som en flodhest..men=)) jeg er omtenksom og begavet, og jeg har nok intelligens og viljestyrke jeg kan oppnå det jeg vil med! Så jeg har jallefall ikke noe å være flau over
The most famous Ludder Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Gutten min, og at jeg fødte ham... Mammaen og pappaen min. Karakterene mine. Og av og til min bedre halvdel ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Dattern min og at jeg er alene med henne for vi klarer oss utmerket.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er usigelig stolt av, at jeg til tross for at jeg er handikappet og til dels mye alene med sønnen min, har gitt og gir han en helt super oppvekst! Jeg kan med hånden på hjertet si, at han har ALDRI lidd under min sykdom. Jeg kan noen ganger være så utkjørt at jeg gråter av fortvilelse på kvelden, men da er han langt inne i drømmeland. Og etter en god natts søvn er jeg "super-mom" igjen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 At jeg klarte grunnutdanningen (Høgskole) At jeg klarte å komme meg ut av et overgrepsforhold At jeg til slutt fikk en viss respekt av min far
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå