meg & to små vampyrer Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Sånn totalt? Hvor mange bukser, trøyer osv? Lurer jeg på i dag:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Kjøper ingenting jeg Det jeg har kjøpt av klær til meg selv etter jeg ble gravid, er gode topper som jeg kan bruke også etter fødsel (høyt liv, tunikaer o.l.). Har en god del liggende igjen fra forrige svangerskap, samt at jeg har ei venninne jeg har lånt litt klær av fra hun gikk gravid.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Heldig du da. I forrige svangerskap kjøpte jeg lite og ble gående desperat de siste mnd på jakt etter vanlig tøy som passet. så ganske dum ut. Men derfor har jeg heller lite mammatøy etter forrige gang også. Neste gang vil jeg se litt fin ut tenkte jeg da.
togutter-08og10 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har kjøpt 3 forskjellige jeans som jeg har byttet på å bruke hver dag. Topper har jeg brukt det jeg har fra før, pluss at jeg har kjøpt noen billige på HM. Fikk 5 topper for 600 kr for en måned siden. Har også kjøpt noen singleter i en str større en jegg vanligvis bruker slik at de blir lange nok. har kjøpt to strikkejakker med knepping under brystet slik at magen får plass. Her om dagen kom sommeren og da fant jeg ut at jeg ikke hadde sommerklær, kjøpte da to par knebukser med bred strikk i livet som jeg også kan bruke etter svangerskapet.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Nå når det er blitt så varmt kan man jo bare gå i sånne kjoler som går ut under brystet. Jeg har i allefall en del sånne i skapet fra i fjor :-) Og med en mammacardigan over så ser man jo sånn passe fin ut. Ellers har jeg har 3 par mamma-jeans som jeg ikke orker å ha på lengre, orker ikke noe som sitter inntill eller er stivt i stoffet! Har en del mamma-kosebukser og mamma-topper også, de er jo digg, men ser ikke så fin ut da. Ellers er jo tunikaer m tights under sånn passe fint og behagelig :-) For å være helt ærlig så gleder jeg mest til å kunne gå i vanlige klær igjen, i allefall ikke lyst til å shoppe noe mer til denne kulemagen. Jo har kjøpt en mammakjole til 17.mai..
Ella78 m/ A&M Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har bare kjøpt to bukser, en i dongeri og en i stoff. Men jeg har en masse vanlig tøy jeg kan bruke, som er stretchy etc. Topper er ikke noe problem, det meste passer fremdeles. Det skal sies at jeg er stor i størrelsen fra før av, og hater trange klær... Er i uke 31 nå og oppdaget til min glede at mye av sommertøyet også passer fremdeles...
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har kjøpt tre mammabukser. En kosebukse, en hvit stoffbukse og en knebukse. Så har jeg to ammetopper og en mammatopp. Eller bruker jeg mye av klærne jeg hadde fra før på overkroppen Og treningsklærne passer ennå
*bubbs* Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har kjøpt to mammabukser på Zara (billig) og et bella-band som jeg kan ha over mine vanlige bukser slik at jeg kan bruke dem med smekken oppe. Ellers bruker jeg bare mine vanlige topper som er litt lange. De har plass til magen også
nussie Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har kjøpt fire mamma bukser,ellers bruker jeg tights,"baggy"-bukser og shortser.kjøpt noen mamma to mamma skjorter,tre mamma t-shirter og ellers topper og tunikaer i en str større. Det fine nå er jo at det er masse klær som vi gravide kan kjøpe og bruke som ikke er mamma klær:)
+Tina+ Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 hei! jeg har ikke kjøpt noe spesielt, kjøpte en bukse i 2 str større.. men den ble for stor.. hehe.. ellers så har jeg kjøpt helt vanlige topper i min vanlige str, og de kommer til å passe ihvertfall en stund til! ellers så har jeg fått noen tips fra min mor, og det er å feste en hårstrikk i knapp hullet på buksa og trekke strikken over selve knappen! fungerer kjempe bra! en butikk som jeg har kjøpt en del topper i, er B-young! kjempe fine topper som man kan bruke før, under og etter svangerskapet! lykke til!
Mrs. icsi og småen Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Jeg kjøpte tre mammabukser da jeg var rundt uke 12. Den ene, hvite har jeg allerede slitt ut, så nå hadde jeg to svarte igjen. Igår var jeg på ny handlerunde etter litt sommerklær og kjøpte en hvit capribukse og et hvitt skjørt. I tillegg har jeg kjøpt to ammebhèr og en større vanlig bh. Topper tror jeg ikke jeg har kjøpt i mammaavd. Men kjøper store vanlige, som jeg også kan bruke senere. De har hatt en del fine på Kapp Ahl der jeg bor.. Ellers er jeg enig i at tights og tunika funker fint. Og så fant jeg ut at den ene kjolen jeg hadde fra før passer fremdeles, så den blir 17 antrekk.. Hvis været holder seg, da...hmmm
Trulte76 Skrevet 11. mai 2008 #13 Skrevet 11. mai 2008 jeg har kjøpt to dongribusker, en hvit og en svart bukse i veldig tynt bomullstoff. toppene har jeg kjøpt en str større eller så har jeg kjøpt litt lange topper. Mamma toppenen er jo ikke noe fine. Kjøpte en men har enda ikke brukt den.synes den ikke var noe fin
Tredjemann på vei :D Skrevet 11. mai 2008 #14 Skrevet 11. mai 2008 Har ikke kjøpt noe mammatøy jeg, selv om jeg er annengangsfødende. Sist kjøpte jeg en mammagenser, men den ble aldri brukt siden den ble altfor vid (enda det var minste str.) Denne gangen har jeg brukt tights, tunika, Athletic treningsbukser fra H&M og lange singletter med vanlige gensere utenpå.
Novemberbolle Skrevet 11. mai 2008 #15 Skrevet 11. mai 2008 Har kun kjøpt en mammagenser hittil. Har også noen mammatopper, samt en mammabukse liggende fra forrige svangerskap. Buksen er desverre alt for stor, så er nok nødt til å dra på bukseshopping om ikke alt for lenge..
hebbe lille, fødeklar Skrevet 11. mai 2008 #16 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har litt fra forrige gang, . Men denne gangen skal jeg handle til jeg føler jeg har nok..Jeg får ikke til å gå med vanlige klær, ser ut som om jeg "sægger" m buksene, og føler meg ikke vel i det hele tatt. Bor i Skien og her er bare mammaklær i de vanlige butikkene som hm ol. Gleder meg til jeg skal hjem om et par uker. da skaljeg reise til Bryne, og mamma & miniog shoppe masse:)
maria isabell Skrevet 11. mai 2008 #17 Skrevet 11. mai 2008 en mammabukse,kul dongeri bukse:) ellers vero moda sine lange singletter,de han en jo bruke alltid:) og noen tunikaer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå