Gjest Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hei.. Kan noen av dere se på tempekartet mitt, og si meg hva dere tenker om el?!? http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0
Giinaღ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hei Jeg er ikke VELDIG god på temping altså, men prøver allikvel Litt rart at du faktisk er eksakt på samme dag på syklusen OG i tillegg i 2. pp etter MA. Det gjelder meg også. OG i tillegg så synes jeg charten vår var skremmende lik hehe. Se min: http://www.fertilityfriend.com/home/1d410e Nå hører dt med til historien at jeg IKKE har hatt eggløsning denne mnd. Har verken fått positiv el-test OG har vært hos gynekolog som kunne bekrefte dette. Så enten gjelder det deg også, eller så har du nettopp hatt det.... hva tror du selv?
Giinaღ Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Sorry glem forrige innlegg. jeg som surrer og ser på min egen chart hehe... Jeg fikk ikke opp noen chart hos deg. Du må gå inn på "Sharing" og "Home page setup" for å lage din egen url
akicha Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Hehe.. Nå måtte jeg le litt på morrakvisten :-) Så søtt! :-)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 He, he.. Bra den, Gina.. Snoopy: For at andre skal kunne se ditt chart (og ikke sitt eget ) så må du gå på "sharing" og så på "home page setup" i menyen til venstre på siden din. Da kommer det opp en side med en link i en liten boks. Det står "Your Charting Home Page Web Address" over. Det er den linken du må oppgi, så kan jeg se på chartet ditt. Hvis du har VIP medlemsskap så kan du endre den linken om du vil. Da er det bare å ta bort det som står bak ...home/ så skrive inn det du ønsker (Eks: jeg har www.fertilityfriend.com/home/Elisabeth77 ) å trykke på lagre.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Surrer litt selv jeg, så ikke at du hadde skrevet hvordan hun fant linken.. He, he..
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Dette ble en morsom tråd.. Mye surr :-) Nå har jeg fulgt oppskriften, og her kommer en ny link.. :-) http://www.fertilityfriend.com/home/20579e
Giinaღ Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Hehe, ja det ble det. NÅ har jeg iallefall sett på riktig URL, og på meg virker det som om du ikke har hatt eggløsning ennå. Dersom ikke tempene fortsetter å stige nå fremover, da.... Hva tror du selv? Som jeg skrev tidligere er jeg også i 2. pp etter MA og mistet EL denne pp. Merkelig da tidligere sykluser har vært stabile på 28-29 dager. Men kan visst skje innimellom da iflg. gynekologen.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er litt usikker, slo ut positivt på EL test torsdag kveld (helt negativ på onsdag), så skulle mest sannsynlig hatt eggløsning fredag/lørdag.. Så hvis tempen stiger, så kan det jo være at det er tilfelle, men er litt usikker..
Giinaღ Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Hm, ja da kan du jo ha hatt eggløsning fredag, men mente at tempen gjerne stiger enda mer med det samme. Men jeg er ingen ekspert altså. Husk bare på at man kan få positiv el-test fordi egget skal slippes, men at det faktisk ikke skjer. Det er derfor temping er sikrere enn el-tester selvom temping kun viser at man har HATT eggløsning, da.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Da har både babycompen og tempkartet funnet el.. Babycompen sier fredag, men kartet sier torsdag.. Uansett hadde vi sex både torsdag og fredag :-) Så da blir det spennende å se :-) Syns det er litt rart, for tempstigningen var ikke så høy rett etter el som jeg hadde forventet, men tydeligvis så trenger den ikke å være det heller. Takk for hjelpen i hvert fall, og for alle sjarmerende og artige innlegg :-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Hei igjen! Ja, her ble det litt av hvert ja! He, he.. Ja, ser ut som du har hatt EL mellom CD 15-17 da. Der er jo en fin stigning generelt da. Det at du gikk litt ned i temp på CD 18 trenger ikke bety noe. Tempkartet bør tolkes generelt da, slik at det blir rom for en og annen feilmåling. Du har nå, som du sier, i hvert fall hatt EL. Håper at det blir noe resultat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå