Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Føler at det holder på å rable totalt for meg.Er så sint og irritert hele tiden,kjefter på unger og mann. Og ungene er bare fulle av f... om dagen,ikke rart med ei mor som har mest lyst til å kjøre inn i nærmeste fjellvegg eller bare få lov til å dø.Føler at dt hadde vært det beste for både unger og mann sånn som jeg er om dage. Eneste stedet jeg fungerer er på jobb Jeg elsker ungene mine over alt på jorden,hvorfor klarer jeg ikke å kose meg med de da men bare kjefter og smeller? sliter med vondt i hodet og vondt i brystet,bare lyst til å stikke til skogs og bli borte.... Hater meg selv....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Har hatt det sånn selv en stund, men det gikk heldigvis over!! Følte meg som verdens største bitch! Stresser du mye? kan være en fin blanding av stress og graviditet!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Stresser mye,ja...full jobb,to små og ikke mye hjelp av en mann som er delvis sykemeldt.Han bare klager over hvor lite jeg jobber,hvor lite jeg gjør hjemme og er sjalu på arb.kollegaer... hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå